جستجو کردن

فروش بهترین واکس لاستیک میشلن در کرمان

در این مقاله میخواهیم به قیمت بهترین واکس لاستیک و کیفیت ان بپردازیم

شرکت تولیدی و فن اوری میشلن با استفاده از دانش روز دنیا و بهره گیری از تجربه چندین ساله تولید مواد شوینده خودرویی و چندین سال ازمون و خطا اقدام به تولید یک واکس لاستیک بسیار با کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی چه از لحاظ کیفیت چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ بسته بندی کرده است .

کیفیت بالای مواد اولیه

شرکت میشلن با بهره گیری از مواد اولیه تولید داخل و لحاظ کردن ظرفیت های بازار داخل ایران قصد بازارسازی برای هموطنان عزیز را داشته است اولین و بزرگترین نیت مجموعه میشلن تولید یک محصول با کیفیت و رساندن ان به دست مشتری و رضایت مشتری است و در وهله بعدی رسیدن به درامد و کسب سود است.برای همین تا الان توانسته است نزدیک به شش 6 نماینده فعال در سطح کشور داشته باشد و به واسطه همین موضوع بیشترین حجم سفارش را در طی  سال اخیر داشته است .

ماندگاری بالا

واکس لاستیک میشلن از معدود واکیس لاستیک های تولید داخل است که در فصل گرما و هنگام داغ شدن لاستیک ماندگاری بالای 3 روز را دارد و ان هم بواسطه استفاده از مواد پایدار در ترکیبات ان است و عدم استفاده از مواد قندی و سیلیکونی .این واکس قابلیت این را دارد که بعد از شستشو حداقل لایه از میزان واکس از روی لاستیک برداشته شود و به معنای واقعی کلمه یک محافظ لاستیک به حساب می اید .

 

حجم بالا

حجم واکس لاستیک میشلن 1000میلی لیتر میباشد و از معدود واکس لاستیک های موجود در بازار است که با این حجم تولید میشود

 

بسته بندی شکیل و منحصر به فرد

 

بسته بندی زیبا و منحصر به فرد میشلن با رنگ خاص مخصوص به خود میشلن را یک محصول خاص و متمایز کرده است اب پاش یا تریگر ان با کیفیت بالای خود تا اخرین قزرلت واکس را اسپری کرده و برای دفعات بعدی نیز قابل استفاده میباشد.

 

بازار صادرات

 

در حال حاضر این محصول به بیش از 3 سه کشور در حال صادر شدن است و از این حیث کمک بسیار زیادی به ارزاوری کشور عزیزمان میشود و این نقطه عطف بسیار بزرگی برای شرکت میشلن محسوب میشود.

صادرات یک محصول حکایت از کیفیت بالای یک محصول دارد و باعث افتخار ماست که میتوانیم نظر مشتریان خارجی را به محصولات ایرانی جلب کنیم

با ایران واش عالی و بی نظیر باش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *