جستجو کردن

فروش عمده واکس لاستیک در کرمان

فروش عمده بهترین و مناسب ترین واکس لاستیک در کرمان به همراه قیمت ان

 

واکس لاستیک یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در بین لوازم جانبی خودرو میباشد.

لاستیک خودرو اولین نقطه ای از خودرو میباشد که چشم هر بیننده ای را به خودش جلب میکند و شما به عنوان صاحب خودرو اگر مقید به رسیدگی به ظاهر خودروی خود هستید مطمئنأ برایتان مهم است که لاستیک های خودروی تان در جلوی عموم درخشنده براق و چشم نواز جلوه نمایند.

در کل میتوان گفت یکی از مهمترین دلایل و حتی اصلی ترین دلیل زدن واکس لاستیک جلب توجه طرف مقابل به شما و بالا رفتن اعتماد به نفس میشود .برای همین جوان ها عاشق خریدن واکس لاستیک و زدن مداوم واکس لاستیک هستند چون همانطور که گفته شد یکی از مهمترین دلایل جلب توجه به انها داشتن لاستیک های زیبا و براق میباشد .

 

دومین گروهی که به زیبایی لاستیک های خود بسیار اهمیت میدهند رانندگان ماشین سنگین هستند از هر 10 راننده اگر بپرسی دوست داری ماشینت تمیز باشه یا لاستیک های براقی داشته باشه حتما با جواب دوم مواجه خواهید شد .

این قشر عاشق این هستند که در جاده ها یکه تازی کنند و بزرگی لاستیک های انها جلوه چندین برابری به ماشین انها هنگام براق بودن لاستیک هایشان خواهد داد .

از این رو این قشر جزو پر مصرف ترین قشر برای استفاده از واکس لاستیک های غلیظ و کنسانتره به شمار میروند و این واکس لاستیک ها اغلب در گالن های 4 الی 20لیتری به فروش میرسند که قابلیت رقیق شدن 4برابری با اب را دارند  قیمت انها بین 250 الی 1200 هزار تومان متغیر میباشد واکس لاستیک های اماده مصرف 20لیتری فله ای نیز در بازار موجود میباشد که مشتریان خاص خودش را دارد و قیمت انها هم بسته به نوع مواد اولیه انها از 350 تا 850هزار تومان و برخی از انها بالای 1میلیون تومان به فروش میرسد.

برندهای معتبری که چندین سال در بازارموجود هستند و  مورد توجه قرار گرفته اند و مشتریان زیادی نیز دارند برندهایی هستند از جمله :فست واش /پاورواش/سیلین/گلنز/سیواکس و چندین برند مطرح دیگر

 

ماهانه به طور متوسط حدود 2000لیتر واکس لاستیک در کارواش های هرشهر از استان ها استفاده میشود

این عدد بواسطه مصرف هر کارواش فقط یک 20لیتری در ماه بدست امده است که در بین انها واکس لاستیک های فوم نیز استفاده میشود

این عدد به جز مصرف کنندگان شخصی میباشد که به طور شخصی واکس لاستیک خریداری و مصرف کرده اند و حالا اگر دقت کنید این محصول یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین محصولات جانبی خودرو محسوب میشود و شرکت های زیادی هم به همین واسطه اقدام به تولید این محصول با برندهای مختلف کرده اند واین کار را برای انتخاب مشتری سخت کرده است.

 

ایران واش عرضه کننده و پخش کننده مواد شوینده صنعتی و کارواشی در خدمت شما هموطنان عزیز میباشد

با ایران واش عالی و بی نظیر باش

wa.me989132966974

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *