جستجو کردن

خرید عمده اسپری واکس لاستیک میشلن -12عددی

خرید عمده اسپری واکس لاستیک میشلن -12 عددی به همراه مشخصات و ویژگیهای انواع واکس لاستیک های موجود در بازار و تمام نکاتی که باید در مورد واکس لاستیک بدانید در این مقاله گنجانده شده است تا بهترین بهره را از ان بدست اورید.

درباره اسپری واکس  لاستیک 

 

انواع اسپری واکس  لاستیک

 

اسپری واکس لاستیک مایع در فرمول ها و انواع مختلفی وجود دارد که برای رفع نیازهای مختلف مشتریان طراحی شده اند. در زیر برخی از انواع رایج اسپری واکس لاستیک مایع آورده شده است.

 

اسپری واکس لاستیک مایع بر پایه آب

 

اسپری واکس لاستیک های مایع مبتنی بر آب اغلب برای افرادی که از محیط زیست آگاه هستند، انتخابی مناسب است. این به این دلیل است که پولیش حاوی ترکیبات آلی فرار (VOCs) کمی است یا اصلاً وجود ندارد. پولیش همچنین دارای کاربرد آسان و توزیع یکنواخت است. هنگامی که پولیش لاستیک اعمال می شود، به داخل لاستیک نفوذ می کند و یک لایه محافظ تشکیل می دهد. با این حال، پولیش لاستیک مبتنی بر آب نیاز به استفاده مجدد مکرر دارد، به خصوص پس از باران یا شستشوی ماشین.

 

اسپری واکس لاستیک مایع بر پایه سیلیکون

 

اسپری واکس  لاستیک مایع بر پایه سیلیکون حاوی روغن های سیلیکونی است. روغن ها یک لایه محافظ روی لاستیک ها ایجاد کرده و ظاهری براق به آن ها می بخشد. پولیش لاستیک همچنین آب را دفع می کند و از لاستیک ها در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند. بر خلاف پولیش لاستیک مبتنی بر آب، پولیش لاستیک مبتنی بر سیلیکون اثرات طولانی مدتی دارد. با این حال، پولیش می تواند سطح تایر را لغزنده کند. همچنین، حاوی VOC هایی است که می تواند برای محیط زیست مضر باشد.

واکس  لاستیک بر پایه ژل

واکس لاستیک بر پایه ژل ضخیم تر از سایر انواع واکس  لاستیک است. لاک ژل پولیش به سطح لاستیک می‌چسبد و از بین نمی‌رود یا روی رنگ خودرو پاشیده نمی‌شود. این باعث می شود آن را برای برنامه های با سرعت بالا ایده آل کند. لاک پولیش مبتنی بر ژل نیز در برابر آب و کثیفی مقاوم است.

 

اسپری لاستیک آئروسل

 

اسپری های لاستیک آئروسل معمولاً در قوطی های اسپری عرضه می شوند. استفاده از پولیش آسان است و می تواند به تمام قسمت های سطح لاستیک از جمله دیواره های جانبی برسد. بسته به فرمول، اسپری های لاستیک آئروسل می توانند بر پایه آب یا سیلیکون باشند. برخی نیز حاوی مواد حالت دهنده هستند که به بازیابی ظاهر طبیعی لاستیک و جلوگیری از ترک خوردن کمک می کند.

 

اسپری لاستیک فوم

 

اسپری فوم لاستیک به صورت مایع عرضه می شود و به صورت فوم پخش می شود. فوم به برداشتن کثیفی از سطح لاستیک کمک می کند. پولیش های فوم لاستیک همچنین دارای نرم کننده هایی هستند که ظاهر طبیعی لاستیک را باز می گرداند و از آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

مشخصات و نگهداری اسپری واکس لاستیک مایع
مشخصات محصولات اسپری واکس لاستیک می تواند اثربخشی آنها را تعیین کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید محصولات اسپری لاستیک برای خرید مجدد در نظر بگیرید.

نوع اسپری

همانطور که قبلا ذکر شد، دو نوع اصلی اسپری واکس لاستیک مایع وجود دارد. هر کدام مزایای خود را دارند. بنابراین، ممکن است ایده خوبی باشد که هر دو نوع را ذخیره کنید. واکس بر پایه آب به راحتی اعمال می شود و به سرعت خشک می شود. از سوی دیگر، واکس بر پایه حلال، درخشندگی و محافظت طولانی مدت را ارائه می دهد.

پایان

مایعات مختلف واکس لاستیک، پرداخت های متفاوتی را ارائه می دهند. برخی از تایرها ظاهری براق به جا می‌گذارند، در حالی که برخی دیگر ظاهری طبیعی دارند. نوع پرداخت بیشتر به نوع واکس بستگی دارد.

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

برخی از مایعات واکس لاستیک حاوی موادی هستند که از لاستیک ها در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند. این ویژگی مهمی است که هنگام خرید لاستیک باید به آن توجه کنید. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش به افزایش عمر لاستیک ها کمک می کند.

اندازه ظرف

واکس های لاستیک در اندازه های مختلف ظروف عرضه می شوند. خریداران می توانند هر چیزی از 100 میلی لیتر تا 1 لیتر و بالاتر را پیدا کنند. همیشه داشتن اندازه های مختلف در انبار ایده خوبی است. ظروف کوچک برای مشتریانی که می خواهند محصول را امتحان کنند ایده آل هستند. ظروف متوسط ​​و بزرگ باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید

حفظ واکس لاستیک برای اطمینان از ماندگاری طولانی‌تر و ارائه نتایج دلخواه کلیدی است. در زیر نکاتی برای نگهداری مایعات واکس لاستیک آورده شده است.

مطمئن شوید که درب ظرف واکس لاستیک پس از استفاده محکم بسته شده باشد.
مایع واکس لاستیک را در مکانی خنک و تاریک به دور از نور مستقیم خورشید و گرما نگهداری کنید.
به طور مرتب واکس لاستیک را برای هرگونه تغییر در بافت، رنگ یا قوام بررسی کنید. اگر تغییر کرد آن را دور بریزید.
مایعات واکس لاستیک ماندگاری دارند. قبل از استفاده، همیشه بررسی کنید که آیا واکس هنوز در تاریخ انقضای خود است یا خیر.
انواع مختلف مایعات واکس لاستیک را با هم مخلوط نکنید، زیرا ممکن است بر اثربخشی آنها تأثیر بگذارد.

 

نحوه انتخاب اسپری  واکس لاستیک

 

هنگام خرید محصولات واکس لاستیک ، نوع پولیش را در نظر بگیرید. همانطور که قبلا ذکر شد، سه نوع اصلی واکس لاستیک وجود دارد. گزینه های مبتنی بر آب برای محیط زیست ایمن تر هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. آنها برای استفاده روزمره عالی هستند زیرا لایه ضخیمی روی لاستیک باقی نمی گذارند. گزینه های مبتنی بر حلال ماندگاری طولانی دارند. آنها محافظت خوبی از لاستیک ها در برابر اشعه UV ارائه می دهند. واکس لاستیک های بر پایه سیلیکون فوراً کار می کنند.

همچنین مهم است که کیفیت و کارایی واکس لاستیک را در نظر بگیرید. خریداران باید تحقیقات خود را انجام دهند و بررسی های محصول را مطالعه کنند تا متوجه شوند که واکس چگونه کار می کند. برخی از واکس ها درخشندگی یکنواختی روی لاستیک ها ایجاد می کنند، در حالی که برخی دیگر نتایج متناقضی دارند. به دنبال واکس لاستیکی باشید که روکش یکنواختی داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در نظر گرفت، روش استفاده از واکس لاستیک است. برخی از واکس های لاستیک در بطری های اسپری عرضه می شوند، در حالی که برخی دیگر به صورت ژل یا کرم هستند.

 

خریدت از ایرن واشه         خیالت راحت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *