جستجو کردن

فروش واکس لاستیک میشلن+بندرعباس

فروش واکس لاستیک میشلن با درخشندگی و ماندگاری بالا به همراه تمیزکنندگی و افزودن یک لایه محافظتی بر روی لاستیک خودرو باعث متمایز شدن این واکس نسبت به بقیه واکس ها شده است.

-انواع واکس لاستیک و بسته بندی ان

واکس لاستیک مایع

بسیاری از واکس لاستیک های موجود در بازار به صورت مایع هستند و در بسته بندی های 300 میلی الی 1000میلی تولید و به فروش میرسند.شرکت های مختلف اقدام به تولید انواع واکس لاستیک مایع میکنند و این واکس ها بیشترین فروش را در بین مدل های مختلف موجود در بازار به خود اختصاص داده اند.دلیل ان هم تنوع بالای این محصولات و قیمت مناسب تولید ان برای تولید کنندگان این محصول است که بازار رقابتی این محصول را بسیار بالا برده است و کار را برای انتخاب مشتری سخت میکند.

واکس لاستیک مایع به صورت اسپری و یکنواخت بر روی لاستیک پاشیده میشود و با یک ابر به صورت یکنواخت بر روی سطح لاستیک پخش میشود.

واکس لاستیک 4لیتری .10لیتری و 20لیتری

واکس لاستیک 4لیتری .10لیتری و 20لیتری به صورت فله به فروش میرسد و بیشترین استفاده این واکس ها در کارواش ها میباشد.این واکس ها به صورت اماده و کنسانتره یا غلیظ تولید میشوند .واکس لاستیک های کنسانتره اکثرا به نسبت 1به4 با اب ترکیب میشوند.

واکس لاستیک های فوم

واکس لاستیک های فوم یا همان کف یک مدل دیگر از واکس لاستیک ها هستند که بسیار سریع جذب لاستیک میشوند و هر کدام از انها با فرمولاسیون خاص خود و در قوطی های فلزی و در حجم های 500 میلی و 650 میلی در بازار موجود میباشند.

واکس لاستیک های گاز

این واکس لاستیک ها به صورت قوطی های فلزی و در حجم های 500 میلی و 650 میلی در بازار موجود هستند و به شکل گاز فشرده تولید میشوند.شرایط نگهداری انها باید به صورتی باشد که در معرض مستقیم نور خورشیدقرارنگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *